zondag 1 mei 2016

Klaar voor 2018?

D66 bestaat dit jaar 50 jaar. D66 Hoeksche Waard richt zich in dat jubileumjaar al op de samenvoeging van de gemeenten in de Hoeksche Waard, die naar we hopen op 1 januari 2018 een feit zal zijn. We hopen vurig dat de provincie kist voor samenvoeging en dan ook nog op het snelst mogelijke moment en dat is januari 2018. In dat geval zijn er in november 2017 al verkiezingen. Vijf maanden eerder dan de reguliere verkiezingen.
Als groot voorstander van de vorming van één gemeente moeten we natuurlijk op tijd klaar zijn voor die verkiezingen, de nieuwe raad en het nieuwe bestuur.
D66 Hoeksche Waard werkt al aan die nabije toekomst. We bereiden ons voor op een nieuwe tijd. We werken aan teamvorming, eenheid van beleid en we zoeken naar mensen met ambities en talent om de samenvoeging tot een succes te maken.
Iedereen die iets wil, kan  (dus ook niet-leden) is welkom om een bijdrage te leveren. Je visie, je inzet, je kritische blik, je ambitie. Laat het maar horen.