zondag 1 mei 2016

Klaar voor 2018?

D66 Hoeksche Waard richt zich op de samenvoeging van de gemeenten in de Hoeksche Waard, die naar we hopen op 1 januari 2019 een feit zal zijn. We hopen vurig dat de provincie kiest voor samenvoeging en dan ook nog op het snelst mogelijke moment en dat is januari 2019. In dat geval zijn er in november 2018 al verkiezingen. Acht maanden later dan de reguliere Gemeenteraadsverkiezingen.
Als groot voorstander van de vorming van één gemeente moeten we natuurlijk op tijd klaar zijn voor die verkiezingen, de nieuwe raad en het nieuwe bestuur.
D66 Hoeksche Waard werkt al aan die nabije toekomst. We bereiden ons voor op een nieuwe tijd. We werken aan teamvorming, eenheid van beleid en we zoeken naar mensen met ambities en talent om de samenvoeging tot een succes te maken.
Iedereen die iets wil, kan  (dus ook niet-leden) is welkom om een bijdrage te leveren. Je visie, je inzet, je kritische blik, je ambitie. Laat het maar horen.